Vážení zákazníci, pokud potřebujete vyřešit technický problém, pak kontaktujte naše specialisty. Služba je určena smluvním partnerům.

Pro rychlou a efektivní podporu našich zákazníků používáme systém vzdálené podpory pomocí produktu TeamViewer

Uživatel na svém počítači vidí, co obsluha provádí - může tedy veškerou činnost kontrolovat, eventuálně mu názorná ukázka ujasní problémovou situaci. Uživatel může kdykoliv opětovně převzít nad svým počítačem nadvládu a komunikaci ukončit.

 

Návod na stažení a spuštění programu QuickSupport TeamViewer

 

1) Klikněte na odkaz níže na stránce s ikonou TeamVieweru. Objeví se dialog s dotazem,  zda chcete soubor spustit nebo uložit 

 
                                               

 

2) Zvolte možnost spustit. Soubor se začne stahovat a po ukončení stahování se systém znovu zeptá, zda chcete soubor spustit.

 

 

3) Zvolte možnost spustit. Program se spustí a objeví se okno, ve kterém jsou informace pro započetí komunikace s podporou.

 
 

4) Tyto informace sdělte obsluze. Poté bude schopen na svém počítači zobrazit přesně to, co vidíte Vy na svém počítači a pomoci Vám s řešením problému.

Na realizaci spojení se využívá program TeamViewer, který používá plné šifrovaní založené na výměně RSA privátních a veřejných klíčů a relaci šifrované technologii AES (256-bit.). Tato technologie je založená na stejných standardech využívaných v technologiích HTTPS/SSL a v současnosti se pokládá za zcela bezpečnou.

Kromě ID partnera program TeamViewer generuje i heslo relace, které se mění při každém spuštění programu, aby se zaručila dostatečná bezpečnost pro neoprávněný přístup ke vzdálenému počítači.