Aktualizace modulu WTHS
- Úprava vnitřních mechanizmů výpočtů v modulu.
- Byla upravena funkce pro výběr vazebních dokladů u dobropisů, vrubopisů...
- U PF byla přidána kontrolní vazba pro variabilní symbol při ukládání dokladu.
- Byla upravena funkcionalita umožňující přenášení zálohových dokladů a jejich částek do daňových dokladů včetně kompletního zaúčtování. Byla přidána možnost u výběru "Přenos s definicí částky" i u zálohových faktur s více řádky. Uživatel si definuje, ze kterého řádků zálohového dokladu budou informace přeneseny. Maximální částka, která jde v takovém okamžiku přenést jednorázově odpovídá maximální částce uvedené ve vybraném řádku nebo zbytku co nebyl ještě převeden.
- Byla doplněna nová funkce do adresáře firem. V adresáři je tlačítko "D". Po jeho stisknutí program prověří vybrané evidence a doplní do data posledního použití datum kdy naposledy byla adresa použita. V adresáři jsou dvě data pro modul fakturace samostatně a pro ostatní evidence. Obě dvě data jsou postupně doplněna. Pokud není nikde v historii adresa objevena zůstane datum prázdné.
- Oprava zobrazování položky "Zál.fak." u OSS v PF.
- Do aplikace byla přidána možnost zákazu exportu dat do formátu XLS (GDPR).
- Veškeré výstupy do XLS jsou logovány do speciálního logu (GDPR).
- Na některé tiskové sestavy byla doplněna položka "ID", která slouží pro jednoznačnou identifikaci sestavy. Důvodem je možný výskyt osobních údajů na těchto sestavách. Tyto informace jsou automaticky ukládány do speciálního logu (GDPR).
- Byla prodloužena položka heslo. Nyní je dlouhá 16 znaků.
- Do modulu byla zapracována nová funkcionalita. Admistrátor má možnost nastavit povinnost hesla a jeho sílu. Má možnost nastavení povinné změny hesla za předdefinovanou dobu (GDPR).
- Úprava výstupu ISDOC pro zálohové faktury.
- Úprava tisk faktur (NFA).
- Úprava tvorby příkazů k úhradě. Upraven problém s AV polem.
- Do adresáře firem byla dopněna informace o posledním použití adresy při fakturaci (GDPR).
- Úprava formuláře pro evidenci ostatních dokladů (pokuty...) pro NKP.
- Byla provedena úprava vnitřního mechanizmu účetního rozvrhu.
- Z adresáře firem byla odstraněna položka "Rodné číslo" (GDPR)
- Do VF byly přidány nové typy dokladů "storno zálohové faktury, daňový doklad k DDZP.....). U některých novým typů dokladů se objeví i povinnost vyplnit číslo dokladu k němuž se doklad váže.
- Na základě nových typů dokladů byla provedena i úprava exportu do formátu ISDOC.
- V číselníku uživatelů byla doplněna nová položka, která umožní účet uživatele zablokovat a znemožní mu další přihlašování.
- Úprava tisku faktur vydaných.
- Přidána možnost podepisování příkazů k úhradě do ČNB pouze jedním elektronickým podpisem.
- Úprava formátu ISDOC. Nyní je možné přijímat doklady typu ISDOC i ve formátu ISDOCX verze 6.0.1
- Úprava výstupu do formátu ISDOC. Nyní je možné zadat u uživatele adresář kam se budou soubory ISDOC ukládat. Je přidána možnost formát ISDOC podepsat elektronickým podpisem uloženým v WindowSTORE nebo ve formátu PFX.
- Úprava výstupu do FÚ. V konfiguraci je umožněno nastavení textu při převodu do FÚ v plné délce 29 znaků.
- Úprava tiskové sestavy rekapitulace DPH
- Aktualizace práce s doklady typu ISDOC (elektronická fakturace). Do dokladů PF a VF byla doplněna poslední verze 6.0.1. s datem sestavení 26.5.2014. V současné době je systém schopen přijmout doklady ve verzích 5.1., 5.2., 5.3, 5.3.1 a 6.0.1.
- Do VF přidána možnost rozlišení dvou druhů ZF (pořadové číslo ZF= číslo DD nebo číslo ZF je různé od číslo DD).
Pokud budete vystavovat doklad, kde číslo ZF je rovno číslu DD, musí být tato položka zatržena.
Úprava importu dat Aconto - rušení filtru nad daty
- Oprava typu dokladů PF a IF při nevyplnění této položky.
- Tisk nových košilek pro KPR.
- Párování faktur - úprava sloupce nezpracováno při opakovaném párování
- Úprava formuláře úhrad faktur pro ostatní doklady (pokuty,...) - hlavička
- Úprava tisku košilky NKP II
- Úprava načítání dokladů ACONTO.
- Úprava ovládacího panelu (Uložit)
- Úprava VF a IF dokladů - logování odstranění rezervací
- Příprava možnosti tisku vybraných sestav do PDF formátu s možností ukládání na vybrané místo a podepisováním PDF.
- Úprava tlačítkového panelu formulářů.
- Úprava vyhledávání řazení (indexů).
- Úprava formuláře párování plateb.
- Úprava formuláře pro načítání dokladů ACONTO.
- Sestava nevyčerpaných záloh přijatých a vydaných faktur - doplnění sestavy o pole číslo zálohy
- Do faktur přijatých a interních bylo přidáno pole "Národní elektronický nástroj" (NEN). Jedná se o další možnost v rámci identifikátoru veřejné zakázky. Národní elektronický nástroj se bude vyplňovat ve tvaru N006RRVNNNNNNNN, kde RR je rok zakázky a NNNNNNNN je pořadové číslo zakázky.
- Byla přidána tisková sestava nevyčerpaných záloh přijatých a vydaných faktur. Tato funkce funguje pouze v případě aktivního používání funkcí pro propojení záloh a vyúčtování.
- Doplnění tiskové sestavy pro tisk evidence ostatních dokladů (pokuty, rešerše) pro NKP
- Úprava výstupu do FÚ - náhled výtupu při generaci doplnění typu dokladů.
- Do tisku faktur vydaných byly doplněny nové položky:
- 1) možnost tisku razítka s podpisem z přednastaveného souboru. U každého uživatele se nastavuje jeho vlastní soubor ve formátu např. JPG nebo PNG. Velikost obrázku ve faktuře by měla být 3.01 x 7.59 cm (114x287 pixelů).
- 2) QR platba + QR faktura - do levého spodního rohu faktury byl umístěn kód pro platbu a načítání informací o faktuře. V případě kladné částky je do kódu integrována i informace o platbě. Pro správné fungování je třeba doplnit do číselníku bankovních účtů IBAN + BIC(SWIFT) vlastních účtů. Tuto funkcionalitu lze vypnout v číselníku řad faktur pro příslušnou řadu.
- Úprava vyplňovaní řádků VF při RPDP (DPH,kód režimu plněni, kód předmětu plnění).
- Úprava tisku faktur pro režim přenesené daňové povinnosti - do konfigurace byl přidán parametr s možností změny textu v případě, že se jedná o doklad typu RPDP (Daň odvede...).
- Úprava načítání bankovních výpisů pro ČNB. Ve formuláři přibyly položky pro kontrolu podpisu ČNB při nahrávání výpisů.
- Tisk knihy faktur vydaných pro evidenci ostatních dokladů (pokuty,rešerše...)
- Úprava párování evidenci ostatních dokladů (pokuty,rešerše...)
- Byla přidána nová funkcionalita pro NKP - ostatní dklady pro NKP (pokuty,rešerše ...)
- S tímto byly spojeny další úpravy programu: úprava exportu do FÚ, párování faktur
- Do účetního rozvrhu je možné pro tento nový typ dokladu zadávat pomocí Kódu "K" nové zápisy pro jejich účtování.
- Tisk knihy faktur vydaných pro faktury AConto (NKP) - položkově
- Úprava položky Typ dokladu na všech formulářích PF,IF a VF.
- Bylo provedeno přeskládání menu Programy. Aktivní položky byly posunuty vzhůru.
- Byla přidána nová funkcionalita pro NKP - faktury z odloučeného pracoviště
- S tímto byly spojeny další úpravy programu: úprava exportu do FÚ, párování faktur
- Do účetního rozvrhu je možné pro tento nový typ dokladu zadávat pomocí Kódu "H" nové zápisy pro jejich účtování.
- Byl přidán export adresáře firem do Excelu.
- Nová funkcionalita - přikazy do ČNB nyní umožňují podepsání nejen elektronickou značkou a osobním certifikátem, ale i novou variantu pomocí podpisu dvou osobních certifikátů bez elektronické značky. Pozor změna je možná pouze na základě uzavřené smlouvy s ČNB.
- Oprava chyby ve formuláři PF pro OSS.
- Oprava výstupu do FÚ (úhrady VF).
- Přidána funkce pro export dávek do FÚ do jiného systému WINSYCO (NKP).
- Byla provedena úprava umožňující editaci data DPPD a data uplatnění DPH i po převodu úhrady do FÜ. POZOR v případě převodu předpisu do FÚ tato možnost již není.
- Byla upravena funkce pro kontrolu náležitostí dokladu při převodu do FÚ Program ->Kontrola dokladů. Tato funkce nyní vypíše i tzv. částečné úhrady (kolik bylo a kolik nebylo již převedeno do FÚ).
- Do formuláře úhrad byl do detailu přidán identifikátor převedení dokladu do FÚ. Stejně jako je tomu přímo na faktuře (částečné úhrady).
- Do programu byla přidána nová funce vystavení faktur a přijetí faktur v cizí měně. Funkce umožňuje fakturaci v pevném (ročním a měsíčním) a aktuálním kurzu. Po zapsání do úhrad je v úhradě automaticky dopočten kurzový rozdíl. Je možné provést výstup do FÚ v CZK i s výstupem kurzových rozdílů. V návaznosti na tuto úpravu jsou postupně přidávány i tiskové sestavy, které provádí přepočet do CZK (knihy faktur...)
Do tisku faktur vydaných byla do některých variant přidána možnost tisku razítka a podpisu z předem definovaného obrázku.
- Úprava tisku knihy zálohových faktur PF podle data doručení/vystavení.
- Úprava formuláře Adresář firem.
- Úprava výstupu do FU - součtování úhrad (speciální vlastnost) doplnění o možnost více plateb na jednu fakturu v jeden den.
- Úprava faktur vydaných - problém při ukládání detailu dokladu
- Součtování úhrad do FU podle IDDOK+SU+AE (speciální vlastnost)
- Úprava identifikace spolehlivosti plátců (bankovní účty)
- Dopnění tiskové sestavy do adresáře firem - seznam zrušených a neexistujících firem (sestava je funkční u organizací s PAP, program využívá seznam IČ distribuovaných MF ČR)
- Úprava tiskových sestav vydaných faktur - dopnění možnosti razítka (7.5 x 2.5 cm) u formátu 3.
- Nastavení razítka bylo přidáno do nastavení vlastností uživatele.
- Úprava kalkulátoru pro přepočet základu na základě ceny včetně DPH (CTRL+R)
- Úprava číslování řádků u vydaných faktur.
- Úprava tisku košilky pro NKP.
- Byl přidán kalendář akcí (daňový kalendář, CSUIS).
- Úprava formulářů - je umožněno zvětšování formulářů
- Oprava pomocníka párování.
- Úprava funkce pro kontrolu ověřovaní pravosti souboru s výpisy z účtu kontrolou elektronické značky ČNB.
- Pro plátce DPH - přidána kontrola na uzavřené obdobi DPH při vyplňování data uplatnění DPH.
- Úprava sestavy tisk rekapitulace DPH
- Úprava kontroly spolehlivosti plátců (datum).
- Úprava výstupu do FU - oprava tisku košilek
- Do PF a IF byla přidána položka DPPD dodavatele sloužící pro kontrolní výkaz.
- Byl upraven výstup do FÚ - přidána položka DPPD
- Úprava výstupu do FÚ pro přenesenenou daňovou povinnost.
- Úprava tvorby příkazů ostatní banky mimo ČNB
- Úprava identifikace spolehlivých plátců. Budou rozlišovány 3 stavy:
1) spolehlivý plátce
2) nespolehlivý plátce
3) plátce nebyl nalezen nebo ho nebylo možné prověřit
- Úprava detailu dokladů typu přenesené daňové povinnosti.
- Úpravy některých textů při kontrolách na registr ARES.
- Doplnění upozornění na skupinové DIČ.
- Do adresáře firem byla přidána možnost zneplatnění adresy. Tato adresa pak již nebude nabízena v rámci fakturace při vyhledávání v adresáři firem. V prohlížení přes volbu Číselníky-Adresář firem budou tyto adresy nadále viditelné a v seznamu budou označeny šedou barvou.
- V adresáři firem jsou použity tyto barvy:
zelená - registrovaný plátce
modrá - registrovaný plátce a spolehlivý plátce
červená - nespolehlivý plátce
šedá - zneplatněná adresa
- Úprava kontroly spolehlivosti plátců
- Přidání kontroly při rozdílu mezi spočtenou a skutečnou částkou DPH +/- 0.50%.
- Oprava výstupu do FÚ pro plátce DPH
- Úprava výstupu do FU pro rok 2016 (tisková sestava)
- Úprava práce s smlouvami pro PO (čerpání prostředků).
- Aktualizace adresáře zákazníků. Přidání RČ. Kontorola DIČ.
- Aktualizace PF,VF, a IF pro plátce DPH. Zavedení typu dokladů, režimu přenesené daňové povinnosti. Příprava dat na výstup do kontrolního hlášení DPH.
- Aktualizace tiskových sestav pro rok 2016.
- Aktualizace výstupu do FU od 1.1.2016
- Oprava tisku příkazů pro KB.
- Úpravy vnitřního mechanizmu tvorby dokladů (duplikace)
- Zablokování tvorby pohybového souboru (není využíváno).
- Úprava kontroly dodatečné podmínky při převodu do FU a výpočtu PAP.
- Byla přidána nová položka na PF a IF dokady původní číslo dokladu (kontrolní hlášení DPH 2016). Tato položka je aktivní pouze u zákazníků, kteří mají nastaveno, že jsou plátci DPH. Položka slouží k zápisu původního čísla dokladu včetně nenumerických znaků. Na základě jejího vyplnění pak dochází automaticky k předvyplnění variabilního symbolu dokladu odstraněním nenumerických znaků a odoplněním numerických znaků v maximální délce 10 znaků do variabilního symbolu dokladu. Variabilní symbol je samozřejmě i nadále modifikovatelný.
- Příprava možnosti zpracování příkazů z ČNB a jiné banky z jedné fakturační řady současně.
- Příprava oběhu dokladů pro NKP. Doplněn číselník útvarů.
- Úprava tlačítkového panelu.
- Vnitřní mechanismy ukládání (PAROFAK)
- Úprava datových prostředí některých formulářů.
- Úprava vnitřních mechanizmů dokladů PF,IF.
- Úprava výstupu do FÚ (PZZNAKY).
- Úprava vnitřních mechanismů programu (DEJID2).
- Úprava funkcionality dotačních programů pro MŽP.
- Úprava funkcionality kontroly objednávek/smluv pro organizace mimo OSS.
- Úprava exportu PF pro OPEN DATA (UTF-8).
- Úpravy modulu v části práce se zálohami (doplnění kódu zaúčtování)
- Export dat PF do formátu CSV pro ČGS - OPEN DATA.
- Úpravy vnitřních mechanizmů knihoven programu.
- Úprava načítání rezervací objednávek a smluv do PF.
- Byl upraven vnitřní mechanismus načítání rezervací do faktur PF a IF.
- Byly provedeny úpravy vnitřních mechanizmu modulu.
- Přidána nová funcionalita - do rozvrhu byl přidán přepínač, který v případě zadání dodatečné podmínky v rozvrhu umožní přegenerování PAP nejen po zápisu detailní věty do faktury, ale provede přepočítání opět i po zadání rezervace. Tato úprava je provedena pro PF a IF.
- POZOR!! Nedoporučujeme zadávat tento přepínač bez dodatečné podmínky. Mohlo by dojít k zahlcení systému PAP v modulu fakturace.
- Oprava interních a přijatých faktur (PAP).
- Jsou zpřístupněny Interní doklady i pro ostatní organizaace.
- Interní doklady byly zapracovány do zpracování převodních příkazů vůči ostatním bankám mimo ČNB. Formulář byl částečně upraven. Popis je možné zobrazit pomocí tlačítka "?" ve formuláři pro odesílání příkazů nebo ve složce dokumentace v rámci naší aplikace pod názvem banka.pdf.
- Do modulu bylo přidáno další ošetření možných chybových stavů.
- Úprava tiskových sestav (knihy faktur).
- Úprava exportu do FU (Aviza)
- Úprava výstupu do FÚ (OSS).
- Kontrola rozpočtového měsíce při exportu do FÚ (OSS).
- Hlášení o změně rozpočtového měsíce (OSS).
- Byla provedena úprava tiskových sestav neproplacených faktur.
- Byly přidány 2 nové zástupné znaky pro ROK fakturace (Rr) a ZDROJ (Xx). Tyto položky je možné nyní po nastavení číselníku zástupných znaků AE používat v analytice fakturace.
- Byla přidána možnost používat položku ZDROJ v dodatečných podmínkách pro fakturaci. Tato položka bude zastupována v:
PF, IF,VF - zástupným názvem PPZDROJ.
DF - zástupným názvem ZDROJ
- Výše uvedené změny byly zapracovány i do tisku košilek PF a IF.
- Aktualizace číselníku PAP pro rok 2015.
- Úprava výstupu do FU pro oraganizace pracující s DPH (2).
- Úprava výstupu do FU pro oraganizace pracující s DPH.
- Doplnění sazeb DPH pokladny do rezervací fakturace
- Další doplnění tiskových sestav pro rok 2015.
- Aktualizace odpisových sazeb pro rok 2015
- Aktualizace tiskových sestav pro rok 2015.
- Byla provedena úprava vnitřního mechanismu zápisu čísla účtu konečného spotřebitele (MŽP).
- Byla provedena úprava vnitřního mechanismu přidělování ID pro věty PAP ve všech typech dokladů.
- Byla provedena úprava PF a IF . Byl přidán účet pro konečného spotřebitele (MŽP).
- Byla provedena úprava vkládání účtu přímo v dokladu PF a IF.
- Přidána možnost vyhledávání podle IČO2 (MŽP)
- Do PF a IF byly přidány informace pro identifikaci veřejné zakázky.
- Do PF a IF byly přidány informace o konečném spotřebiteli (MŽP).
- Byla provedena úprava výstupu do FU.
- Byla provedena úprava generace PAP - přidání položky IČO2 (konečný spotřebitel). IČO2 se vyplňuje pouze na základě zadání informaci o konečném spotřebiteli. Není jej možné ručně modifikovat v rámci PAP.
- Do formulářů pro zobrazování nabídek rezrvací byly přidány položky účelový znak a územní jednotka.
- Úprava Košilky PF pro NKP.
- Byla přidána funkce pro zrušení převodu do FÚ úhrad u jednoho dokladu.
- Úprava účetních rozvrhů (PAP).
- Úprava formuláře dotace (MŽP) - možnost storna dokladů dříve než je vystaven příkaz k úhradě.
- Úprava načítání účetního rozvrhu.
- Úprava formuláře úhrad - export dat M220 (MŽP)
- Doplnění funkce zápis záloh do vyúčtování, výběr z aktivních záloh, zápis pouze části zálohy u PF.
- Možnost úpravy detailu účtování zálohy na vyúčtování.
- Kontrola rezervací na vyúčtování ZF.
- Aktualizace kontrolního mechanismu výběru objednávek a smluv na PF (rezervace).
- Úprava dotačních programů. Po úpravě konfigurace bude možno načítat data z více odborů.
- Úprava vnitřních mechanismů PF a IF.
- Export dat FZDR - úprava kontrolního mechanismu (MŽP)
- Aktualizace funkce zápis záloh do vyúčtování, výběr z aktivních záloh.
- Úprava filtrování výrazů nad PF,VF,IF,DF.
- Úprava filtrování dat rezervací do nabídek smluv (DPH).
- Dotační programy - výstup do FÚ
- Úprava dotační programy příkazy k úhradě.
- Úprava adresáře zákazníků - čísla bankovních účtů (Updatlog)
- Vnitřní úprava zápisu detailních řádků faktur u PF,VF a IF.
- Úprava Dotačních programů - export do XLS.
- Tiskové sestavy Dotační programy.
- Aktivace dotačních programů.
- Úprava konfigurace Dotační programy.
- Úprava podepisování dat ČNB
- ČNB úprava podpisů k 1.2.2014
- Dotační programy MŽP - evidence dokladů, import, příkazy ČNB, úhrady, výstup do FÚ.
- Úprava výběru smluv pro rezervace.
- Úpravy dokladů pro rok 2014.
- Připrava dotačních programů.
- Úprava výběru smluv pro faktury přijaté.
- Úprava formátování tiskové sestavy pro export do FÚ.
- Oprava spouštění příkazů ČNB přes tlačítko v panelu nástrojů.
- Doplnění práce a Avizem KB o číselník terminálů. Úprava převodu do FÚ.
- Byla provedena úprava účetních rozvrhů.
- Byla vložena nová funkcionalita pro OSS. Je přidána možnost vložení záporné úhrady v případě zcela uhrazené a zaúčtované faktury. Při vložení této úhrady je proveden dotaz zda chce obsluha odblokovat (zrušit) převod do FÚ pro úhradu u této faktury. Pokud je odpovězeno "Ano" tak je faktura odhvězdičkována (zrušen příznak převodu do FÚ) a obsluha může následně znovu s dokladem manipulovat a zadat nový příkaz k úhradě. Využití by mělo být u tzv. mylných plateb. Pozor záporná úhrada, kterou se odblokování provede se okamžitě zablokuje (zahvězdičkuje) a nejde převést do FÚ.
- Úprava načítání bankovních výpisů
- Úprava párovacího pomocníka.
- Úprava konfigurace RISRE.
- Úprava košilky PF pro SÚJB.
- Úprava načítání bankovních výpisů pro OSS. U OSS je v případě VF u párování plateb nově v případě nesouladu bankovního účtu uvedeného na dokladu platba označena za milnou platbu (špatný bankovní účet) a není spárována.
- Úprava číselníku Číselná řada faktur - číslování.
- Příprava modulu na zasílání příkazů pomocí SOAP.
- Blokace ukončení programu v případě aktivních oken.
- Úprava duplikace dokladů (bankovní účty).
- Kontrola a doplnění adresy nového zákazníka podle rejstříku firem ARES.
- Kontrola spolehlivosti plátce a jeho bankovních účtů.
- Možnost blokace zadání rezervace dřív, než jsou zadány účty pro zaúčtování dokladu.
- Úprava formuláře uživatel - Certifikáty.
- Úprava příkazů pro ČNB (duplikace příkazů).
- Úprava výpočtu PAP u rezrvovaných dokladů.
- Blokace zápisu ve faktuře do účtu zákazníka (MŽP).
- Nové zpracování příkazů k úhradě pro ČNB. Popis je umístěn ve složce Dokumentace nebo přístupný přes tlačítko "?" v příkazech k úhradě pro ČNB.
- Kontrola elektronického podpisu u výpisů ČNB.
- Možnost vložení další úhrady i na uhrazenou fakturu.
- Úprava načítání vázaných rezervací objednávek a smluv.
- Úprava seznamu objednávek a smluv.
- Nová funkcionalita - Avíza načtení dat z KB.
- Nová funkcionalita - načtení bankovních výpisů KB (BEST).
- Úprava účetního rozvrhu pro Aviza.
- Úprava tiskové sestavy pro tisk párovacích protokolů bankovních výpisů.
- Zapracování načítání dat z rezervací pro MŽP (hromadně).
- Úprava generace příkazů pro OSS.
- Úprava generace příkazů k úradě pro OSS.
- Úprava Importu dat z rezrvací pro MŽP.
- Oprava výstupu do FU pro OSS.
- Oprava zobrazování bankovních účtů
- Úprava výstupu do FÚ pro vydané faktury.
- Byla přidána nová funkce pro kontrolu spolehlivost plátců DPH a ověření bankovních účtů.
- Úprava zjišťování stavu rezrvací.
- Import dat z rezrvací (MŽP - UCB)
- Doplnění exportu do FU o možnost použití analytiky z rezrvace do ostatních účtů v účetním rozvrhu prostřednictvím předdefinování písmene Ee.
- Úprava exportu dat do Excelu.
- Úprava stornování dokladů (rezervace).
- Úprava PF a IF. Možnost opravy kódu pro zaúčtování i po úhradě faktury u dokladů bez rezervace.
- Úprava načítání bankovních výpisů.
- Aktualizace PAP pro rok 2013.
- Úprava dokladů PF a IF pro duplikaci dokladů ve vztahu k rezervacím.
- Úprava výstupu do FÚ vydaných faktur.
- Úprava faktur přijatých (výběr objednávky/ smlouvy).
- Oprava formuláře vydaných faktur
- Úprava faktur přijatých , vydaných a interních sdělení pro NPČŠ (DPH) - rezervace.
- Nový výstup do FU pro rok 2013. Možno použít až s novou verzi FU pro rok 2013.
- Oprava faktur přijatých (objednávka).
- Oprava formuláře úhrad faktur.
- Úprava výběru objednávek a smluv.
- Úprava některých tiskových sestav.
- Úprava párování bankovních výpisů pro OSS.
- Úprava vydaných faktur pro OSS.
- Úprava košilek pro interní doklady.
- Úprava seznamu objednávek/smluv
- Úprava příkazů k úhradě pro OSS.
- Üprava formulářů pro rezervace.
- Do modulu byli zapracovány úpravy pro spuštění státní pokladny.
- Byl přidán pro organizace OSS nový typ dokladů - Interní doklady.
- Byly upraveny formuláře pro přijaté a vydané faktury.
- Byla doplněna vazba na modul objednávek a smluv a volných rezervací pro státní pokladnu.
- Byla provedena úprava příkazů k úhradě (nová verze FS5 s rezervacemi)
- Byl dopněn nový systém zpracování bankovních výpisů pro OSS ( dopněna možnost pomocí pomocníka provádět zaúčtování i položek bankovního výpisu nevztahujících se přímo k fakturaci)
- Byla doplněna možnost tisku bankovního výpisu i zpětně.
- Doplnění adresních údajů do adresy zákazníka ze systému ARES.
- Úprava výstupu do FÚ (částečné úhrady) .
- Oprava účetního rozvrhu (PAP)
- Úprava funkce Kontrola diferencí úhrad
- Přeprogramování formuláře s centrální konfigurací.
- Přídána funkce Výpisy - možnost prohlížení, tisku, párování položek výpisu na položky ve fakturaci a zbytek rovnou do FU.
- Přidána kontrolní sestava do výstupu do FU s kontrolou náležitostí pro výstup do FU (PAP a další nezbytné kontroly). Kontrolu lze opakovat x-krát bez nutnosti výstupu do FU. Samostatně pro předpis a úhradu.
- Bylo přidáno tlačítko do záložky pro PAP. Tlačítko umožňuje přegenerování jednoho řádku faktury. Dále bylo do záložky pro PAP přidáno pořadové číslo dokladu pro lepší orientaci.
- Úprava položky vystavil u faktur vydaných při duplikaci. Přenáší se skutečný uživatel, který právě fakturu vystavuje. Původně bylo prováděno duplikování z původní faktury.
- Doplnění možnosti předdefinováni i položky IČO partnera v účetním rozvrhu pro některé syntetické účty (banka).
- Oprava ve vyhodnocování PAP.
- Byla přidána možnost předdefinovat pro PAP v účetním rozvrhu pro každý účetní zápis defaultní hodnoty. Tyto hodnoty jsou pak automaticky přenášeny na doklady.
- Přidána možnost exclusivní práce s modulem.
- Úprava aktualizace údajú PAP.
- Úprava duplikace dokladů PF a VF (PAP).
- Úpravy formuláře pro elektronické příkazy faktur.
- Byla doplněna podpora PAP i pro duplikaci záznamů a pro storno záznamu. V současné době dojde k vygenerování nevyplněných podkladů.
- Byla provedena úprava v účtování PAP i pro kód DPH. (DPH je označeno písmenem D).
- Byla provedena úprava v účtování PAP i pro kód DPH u rozúčtování úhrady. (DPH je označeno písmenem V).
- Úprava příkazů k úhradě pro banky mimo ČNB.
- Úprava PAP. Bylo zavedeno barevné značení.
- Jednotlivé řádky rozúčtování dokladu jsou pro přehlednost označeny barevně. Červeně jsou zobrazeny věty, u kterých pro příslušný SU existuje více účtů PAP a uživatel musí vybrat "Účet PAP" podle charakteru účetního zápisu.
Oranžovou barvou jsou pak zobrazeny účetní věty, u kterých pro příslušný SU existuje právě jeden "Účet PAP" nebo je již "Účet PAP" zadán, ale k němu je třeba vybrat správný kód změny.
Modře jsou pak zobrazeny věty, u kterých existuje pro daný SU právě jeden "Účet PAP" a nezadává se k němu "Kód změny". Modře jsou také označeny věty, u kterých již uživatel vybral příslušný "Účet PAP" a případně i "Kód změny" - tyto věty jsou tedy pro účely PAP zapsané správně a úplně.
Zeleně jsou označeny věty, u nichž je povinné zadat IČ partnera a toto IČ není zadáno. Ostatní položky jsou již vyplněny správně.
Upozornění !!! Toto barevné značení je pouze informativní.
- Úprava výstupu do FU s přidáním položek pro PAP.
- Úprava výpočtu detailu pro některé varianty košilek z důvodu přidání PAP.
- Úprava tiskové sestavy pro výstup do FU. Byly přidány položky pro PAP.
- Oprava chyby ve formuláři příkazů.
- Úprava adresáře zákazníků. Byly doplněny položky pro automatické doplňování položky IČO v PAP i pro rezidenty bez IČO a pro nerezidenty.
- Byl zapracován Pomocný analytický přehled (PAP) do obou druhů faktur (PF i VF). V obou částech je možné vkládání kódů PAP.
- Košilka pro faktury přijaté SUJB
- Úprava výstupu do účetnictví pro MŽP.
- Úprava tisku VF (Dobropis - opravný daňový doklad).
- Úprava formuláře pro objednávky a smlouvy.
- Úpravy pro modul objednávek a smluv.
- Oprava chyby v konfiguraci pro příkazy.
- Úprava formuláře úhrad pro PF.
- Úprava exportu faktur vydaných do FU.
- Pro plátce DPH je přidáno datum uplatnění DPH. Toto datum je následně přenášeno v rámci exportu do FÚ.
- Datum uplatnění DPH bylo přidáno i do filtru faktur přijatých a do exportu do formátu XLS.
- Byla vytvořena jednoduchá tisková sestava podle datumu uplatnění DPH.
- Do tabulky FAKPRI byl přidán sloupec LDATDPH, který lze použít v dodatečné podmínce a lze pomocí něho vybrat pouze faktury s rozdílným datem uplatnění DPH a datem zdanitelného plnění.
- Byla přidána košilka pro NKP.
- Přidána možnost doplnění čísla zálohy i u daňových dokladů s výběrem z číselníku záloh.
- Oprava chyby při duplikaci detailu faktury (kód DPH i u 0% DPH)
- Úprava duplikace přijatých faktur. Nyní je umožněna duplikace i datumových položek.
- Oprava tisku některých verzí vydaných faktur.
- Přidán test shodnosti celkové částky a položek u faktrury vydané.
- Byl upraven výstup do FÚ.
- Úprava parametrů pro výstup do FÚ. Program si pamatuje zadané datum od - do až do vypnutí programu.
- Oprava párování bankovních výpisů
- Přidána speciální funkce s možností práce s kusy i bez kusů na jedné fakturační řadě. Kusy jsou sice vyditelné ale uživatel je nemusí editovat. Dále byli upraveny veškeré navazující programy.
- Oprava chyby v duplikaci VF a PF faktur (chybné přidělování čísel).
- Doplněny některé nové vlastnosti do načítání ISDOC formátu
- Oprava zobrazování bankovních účtů při duplikaci.
- Byla zapracována možnost uložení údajů (cesta) k naskenovanému originálnímu dokladu a následné jeho zobrazení (formáty PDF a JPG). Tato možnost je u přijatých i vydaných faktur.
- Možnost rozúčtování DPH i při účtování úhrad do FU.
- Propojení modulu objednávky a smlouvy na faktury přijaté.
- Oprava jednorázových příkazů pro KB a ČSOB.
- Úprava plnění pole CISLOAE.
- Modifikace detailu faktury (PORCIS).
- Úprava tisku příkazů pro KB.
- Úprava VF a PF - přidání pole číslo objednávky do seznamu. Možnost vyhledávání.
- Úprava tisku příkazů pro KB.
- Úprava číselníku fakturačních řad (BIC a IBAN).
- Úprava výstupu do FU (úhrady) pro organizace používající položku kusy.
- Úprava VF pro zálohové faktury (znak P a T v platbapp).
- Byla rožšířena dodatečná podmínka v účetním rozvrhu.
- Byla provedena úprava ve výstupu do účetnictví.
- Byla provedena úprava tisku košilek faktur. Byla přidána možnost tisku rozúčtování i při více účetních rozvrzích.
- Byly upraveny některé tiskové sestavy (úprava PORCIS - pořadové číslo faktury).
- Byla rozšířena položka ISPROFIN na 13 znaků.
- Byla provedena aktualizace číselníku daňových sazeb pro rok 2010.
- Byla upravena tisková sestava faktury vydané (formát 2).