Aktualizace modulu WDHM
- Do aplikace byla přidána možnost zákazu exportu dat do formátu XLS (GDPR).
- Veškeré výstupy do XLS jsou logovány do speciálního logu (GDPR).
- Na některé tiskové sestavy byla doplněna položka "ID", která slouží pro jednoznačnou identifikaci sestavy. Důvodem je možný výskyt osobních údajů na těchto sestavách. Tyto informace jsou automaticky ukládány do speciálního logu (GDPR).
- Byla prodloužena položka heslo. Nyní je dlouhá 16 znaků.
- Do modulu byla zapracována nová funkcionalita. Admistrátor má možnost nastavit povinnost hesla a jeho sílu. Má možnost nastavení povinné změny hesla za předdefinovanou dobu (GDPR).
- Byla provedena úprava formuláře pro tisk "Osobních karet". Formulář se vždy plní automaticky z aktuálních dat, proto byla zrušena v menu volba pro plnění (aktualizaci) osobních karet. Důvodem je minimalizace agend (GDPR).
- Příprava nových tiskových sestav na tisk přehledu majetku za libovolné období.
- Úprava exportu do Excelu (karty majetku)
- Byl přidán export adresáře firem do Excelu.
- Byl přidán export číselníku místností do Excelu.
- Do adresáře firem byla přidána možnost zneplatnění adresy. Tato adresa pak již nebude nabízena v rámci modulů při vyhledávání v adresáři firem. V prohlížení přes volbu Číselníky-Adresář firem budou tyto adresy nadále viditelné a v seznamu budou označeny šedou barvou.
- V adresáři firem jsou použity tyto barvy:
- zelená - registrovaný plátce DPH
modrá - registrovaný plátce DPH a spolehlivý plátce
červená - nespolehlivý plátce
šedá - zneplatněná adresa
- Byla provedena úprava exportu dat do FÚ
- Výstup do FÚ byl upraven stejným způsobem jako v ostatních modulech od roku 2016.
- Byla přidána evidence dávek
- Úprava čárového kódu ICS - import dat.
- Roční pohybový soubor (vnitřní mechanizmus).
- Čárový kód ICS - import dat úprava.
- Přidána nová funkcionalita - možnost zavedení dalších kódů pohybu mimo stávající hranice. Celkem je možné zavést až 99 kódů pohybu.
- Úpravy tiskových sestav a další funkcionality spojené se zavedením nových kódů pohybu.
- Úprava vnitřního mechanismu přidělování inventárních čísel pro organizace přidělující čísla centrálně pro oba moduly majetku.
- Úprava vnitřního mechanismu přidělování ID při generování PAP.
- Úprava barevného zvýrazňování PAP pro kódy kde je IČO pouze možné a není vyžadováno.
- Úprava modulu pro možný výstup do FU při změně střediska.
- Úprava exportních a importních funkcí.
- Úprava karty PAP - aktivace tlačítek.
- Úprava karty majetku - pro organizace mající PAP byla zavedena povinnost plnění údajů o dodavateli při pořizení majetku.
- Úprava karty majetku - pro organizace mající PAP byla zavedena povinnost plnění údajů o odběrateli při prodeji majetku a bezúplatném převodu.
- Byla provedena aktualizace formuláře pro počítání PAP dle nových pravidel.
- Podrobné informace o novinkach k PAP obdrží organizace v e-mailu spolu s upozorněním na tuto aktualizaci nebo jsou umístěny na našich internetových stránkách
- Do modulu byla doplněna na karty adresa "Odběratele". Bude sloužit pro zápis firmy jíž byl při vyřazení majetek v případě prodeje prodán. Tato informace byla dopněna z důvodu změn v agendě PAP.
- Oprava tiskové sestavy MŽP.
- Tisková sestava inventarizace po místnostech (MŽP).
- Úprava číselníku místností (čárové kódy)
- Úprava nastavení nulování polí.
- Úprava tiskové sestavy pro ČGS.
- Úprava tisku historie za jeden předmět.
- Blokace ukončení programu v případě aktivních oken.
- Doplnění centrální knofigurace do modulu.
- Úprava karty majetku (Rok zařazení maximálně +1 rok od aktuálního účetního data)
- Aktualizace výstupu do Excelu. Úprava pro novější verze excelu.
- Export z pobočky - byla zablokována možnost odznačení číselníku pracovišť.
- Import na centrálu - úprava blokace archivu minulých let.
- Aktualizace PAP pro rok 2013.
- Úprava konfigurace výstupu do FU.
- Úprava tiskové sestavy pro výstup do FU
- Převod do FU pro rok 2013.
- Úprava načítání dat z externích pracovišť.
- Oprava načítání dat z externích pracovišť (PAP).
- Úprava výstupu do FÚ pro kód pohybu 28 (PAP). Do textu je přidáno inventární číslo pro lepší orientaci v Manageru PAP.
- Úprava exportu dat čárového kódu ICS do čtečky.
- Úprava vnitřního mechanismu výstupu do FÚ.
- Přidány sestavy rekapitulací podle SU a střediska,objektu a CPA (SÚJB).
- Tisk seznamu vyřazeného majetku k datu (SÚJB).
- Úprava výstupu do FÚ pro SUJB. Do textu bylo přidáno inventární číslo.
- Přidán převod pohybů do FU i podle střediska (převody).
- Přidán tisk do formuláře historie.
- Doplnění exportu do excelu o jméno zaměstnance.
- Úprava účetního rozvrhu. Přidána možnost vynechat při výstupu do FU u záznamu položky PAP.
- Byl rozšířen import do centra o možnost vynechání (ponechání) archivu minulých let.
- Byla přidána nová sestava podle osobních čísel a středisek (ČGS).
- Byl přidán kontrolní mechanismus do účetního rozvrhu pro PAP.
- Úprava formuláře Historie.
- Byla přidána možnost předdefinovat pro PAP v účetním rozvrhu pro každý účetní zápis defaultní hodnoty. Tyto hodnoty jsou pak automaticky přenášeny na doklady.
- Přidána možnost exclusivní práce s modulem.
- Úprava formuláře PAP (vypuštění tvorby PAP u pracoviště sumarizačního). Zpracování PAP po pracovištích.
- Úprava exportu dat pro SRS.
- Byla upravena tisková sestava pro výstup do FU (přidány položky pro PAP).
- Byla provedena úprava v plnění IČ u generace PAP (pro pohyby 50-59 bylo plnění zrušeno).
- Úprava roční uzávěrky pro data menší jak rok 2009.
- Do modulu byl zapracován Pomocný analytický přehled (PAP).
- Byl doplněn do modulu adresář zákazníků (dodavatelů). Adresář byl natrvalo napojen na jednotný adresář zákazníků společný pro všechny moduly. Důvodem je PAP.
- PAP byl přidán i do exportu a importu dat mezi centrálou a externími pracovišti.
- K problematice PAP byl zpracován krátký popis a je umístěn jako součást dokumentace v příslušném adresáři. Také je přístupný po aktivaci PAP přímo z formuláře pro vyplňování PAP přes tlačítko "?".
- Pro správnou funkci PAP je nezbytně nutné provést v obou modulech majetku roční uzávěrku.
- Úprava některých tiskových sestav - přidání IČO
- Přidána možnost tvorby protokolu - návrh na vyřazení (SUJB)
- Přidána možnost tvorby protokolu - převod majetku (SUJB)
- Drobné úpravy dalších sestav.
- Úprava čárového kódu inventur ICS
- Úprava tiskových sestav - přidáno pole IČ na některé tiskové sestavy.
- Tisková sestava s přehledem pohybů za CPA ( s doprovodným textem pro inventarizaci)
- Byla provedena úprava tisku pohybů.
- Byly provedeny úpravy některých tiskových sestav.
- Byly upravena většina labelů SKP a změněna na CPA.
- Úprava některých hromadných funkcí nad kartami majetku.
- Byly přidány nové položky dle vyhlášky 270/2010 Sb.
- V návaznosti na to byla zrušena původní položka SU jako volně přístupný číselník a nahrazena novou položkou, která je vázána na CPA předmětu.
- Do číselníku CPA byla přidána položka SU a při její změně je dočasně aktivována funkce, která umožní dopsání SU na všechyn příslušné karty automaticky bez generace pohybů do pohybového souboru.
- Dále do stejného číselníku byla přidána položka ID. Tato položka umožňuje u jednoho CPA mít více různých účtů SU.
- Byla přidána tisková sestava pro Inventarizaci majetku s náležitostmi dle vyhlášky 270/2010 Sb.
- Stejná tisková sestava byla přidána i do části umožňující tisky přes celou databázi.
- Byl upraven výstup do FÚ.
- Opraveny některé parametry ve výběru tiskových sestav.